Felicitats

Ens fa molta il.lusió compartir amb vosaltres, famílies dels alumnes del Campalans, o aquells que ens llegiu, una carta d'una mare d'una alumna de 2n d'ESO que aquest curs, per primera vegada ha participat a la Cantata per la pau, la UAP. En aquesta carta la mare de la Bergeline expressa el seu agraïment cap a la professora o professores de música del nostre institut per haver fet possible la realització d'un espectacle tan meravellós i sorprenent com la Cantata. Li vam demanar permís per publicar-la i, com que generosament ens va dir que sí, us la mostrem perquè, si ho voleu, pugueu compartir el goig que ens participa.


Benvolguda Sra. Nadal,
Em dirigeixo a vostè per agrair-li tota la feina que ha fet amb els alumnes de la Cantata, per fer-nos gaudir a tots del gran espectacle que vam veure dissabte "Jo també sóc Malala".
Jo creia que anàvem a veure un recital de música amb una cançó rere una altra, en el qual hi hauria un cor cantaria i... poca cosa més, la veritat. Quina va ser la meva sorpresa en veure i sentir aquell musical. Els nois i les noies que cantaven davant ho van fer molt bé, el cor es movia de manera harmònica i feia posar els pèls de punta quan cantaven tots alhora. La música, preciosa, la història, emotiva, les cançons, molt encertades, la posada en escena, una meravella,... en resum, va ser GENIALLLL!!!!!
Vaig anar al concert amb la meva filla petita, que té 11 anys, que quan desconnecta de les coses (i passa sovint) s'adorm en un tres i no res. Dissabte, no només no es va adormir, sinó que va seguir tota l'actuació des del principi fins al final i quan va acabar va preguntar per què havia estat tan curta l'actuació...
Així, que vull tornar-la a felicitar pel resultat de tanta feina ben feta.
Gràcies.

Marta Ribera